Rólam

Kucharik Gabi káoszmenedzser

Segítek rendet tenni a céges adminisztrációs folyamatokban.

Ezeken a területen rendelkezem szakmai tapasztalattal:
adminisztráció
ügyfélszolgálat
raktározás/logisztika
marketing
compliance
vállalati kommunikáció
rendezvényszervezés

Hívjon most!
dsc 2317 ps

Gondoljunk a természetre vagy az építészetre. Ahol rendben vannak az alapok, átgondolt, okos tervek alapján dolgoztak a mesterek, és gondos szakemberek kezében van a megvalósítás, ott igazi érték épül.
Meggyőződésem, hogy az üzleti életben sincs ez másként. Egy jól kialakított ügyviteli rendszerrel keretet adunk a napi adminisztrációs feladatoknak, ezzel nagyban csökkentjük a munkatársakra nehezedő adminisztratív nyomást, növeljük az elköteleződésüket, motiváltságukat, és ezzel együtt nő a vállalat termelékenysége, produktivitása is.

Kucharik Gabi

káoszmenedzser

Amit a pályámról, rólam tudni érdemes:

2020-ig multinacionális cégeknél dolgoztam, sok pozíciót betöltve. Mindig oda kerültem át, ahol szükség volt a strukturált szemléletemre, a gyors észjárásomra és a proaktív problémamegoldó hozzáállásomra.

Dolgoztam marketing és sales koordinátorként, majd ügyvezetői asszisztensként, compliance koordinátorként és kommunikációs munkatársként. Ezt az utolsó három pozíciót egyszerre töltöttem be. 🙂 

Kommunikációs munkatársként főleg belső kommunikációs feladatokat kaptam, felelősségi körömbe tartozott a belső intranetes oldal és sharepoint kezelése, belső hírlevelek megírása, publikálása, az angol nyelvű, nemzetközi hírlevelek fordítása, belső közösségi oldalra készülő tartalmak gyártása, videógyártás felügyelete, kríziskommunikáció, sajtófigyelés, és sajtóközlemények készítése is.

Ügyvezetői asszisztensként irodavezetői, projektvezetői feladatokat láttam el, így az adminisztratív feladatok, beszerzésekkel kapcsolatos teendők, szolgáltatókkal való kapcsolattartás, tárgyalások megszervezése és lebonyolítása, együttműködések kialakítása, fenntartása, árajánlatok bekérése, statisztikák és elemzések elkészítése sem jelent gondot számomra.

Magas szinten kezelem a Microsoft alkalmazásokat, van tapasztalatom vállalatirányítási rendszerek kezelésében (SAP), weboldalkezelésben, a közösségi média felületek kezelésében, WordPress alapú honlap készítésben, illetve digitális tartalomkészítő alkalmazások használatában is.

Rendezvényszervezéssel is foglalkoztam. A kis, pár fős rendezvényektől kezdve többszáz fős események megszervezése, felügyelete, pénzügyi lekövetése is a feladataim közé tartozott.

Van tapasztalatom projektmenedzsment területén is. Szívesen és eredményesen dolgozom nagyobb önállóságot, precizitást, projektszemléletet igénylő feladatokon.

2021-ben döntöttem úgy, hogy a megszerzett tapasztalataimat, képességeimet a saját cégem keretein belül fogom ezentúl kamatoztatni kis, – és középvállalkozások támogatására koncentrálva.

A bemutatkozásom alapján két kép alakulhatott most ki benned:

  1. Hűha! Ez a nő a nagyotmondás bajnoka, képtelenség, hogy valaki ennyi területen egy időben helytálljon.
  2. Hűha! Ha ez mind igaz, akkor erre a szakemberre van nekem is szükségem.

Hála istennek, vannak, akik bizonyítani tudják már, hogy nem vagyok a nagyot mondás bajnoka, hanem inkább az a szakember, aki folyamatosan tanul és az a célja, hogy erős támogatást nyújtson a KKV szektorban tevékenykedő vállalkozásoknak.

Ha Neked is erre a szakemberre van szükséged, akkor várom hívásod!

Kucharik Gabi

06 70 7742015