fbpx

Szakmai tapasztalataim

Sandoz Hungária Kft. 2017-2020

2019 – 2020: Communications & Operations Partner; Compliance Coordinator
2018 – 2019: Corporate Communications & PR Specialist; Operational Team Lead
2017 – 2018: General Manager Assistant; Compliance Coordinator
A Sandoz Hungária Kft.-nél 4 évet töltöttem, ez időszak alatt több pozíciót is elláttam. 2017-től az ügyvezető igazgató asszisztenseként dolgoztam, emellett kommunikációs munkatársként és egy kis négy fős csapat vezetőjeként láttam el feladataimat. Magas szintű tapasztalattal rendelkezem vevőszolgálat, ügyfélmenedzsment, vállalatirányítási rendszerek kezelése és egyéb irodai adminisztrációs feladatok ellátása terén is, amelyet nemzetközi nagyvállalati környezetben szereztem.

Irodai adminisztrációs területen:

• Az iroda hatékony működésének biztosítása, vezetőség felé történő rendszeres és ad hoc jellegű riportok elkészítése, döntés-előkészítő háttéranyagok összeállítása, szerkesztése, továbbítása,
•árajánlatok és szerződések előkészítése, számlák, díjbekérők elkészítése,
•jegyzőkönyvek, jelentések, statisztikák készítése, kezelése, tárolása,
•hivatalos levelezés,
•tárgyalások lebonyolítása,
•ügyfelekkel, beszállítókkal, partnerekkel való kapcsolattartás,
•ügyfelek, vendégek fogadása és szakszerű tájékoztatása,
• operatív szabályzatok, eljárások és bevált gyakorlatok kidolgozása, végrehajtása és fenntartása,
• szerződések és megállapodások előkészítése, nyomon követése,
• a hozzám tartozó csapat felügyelete, • pénzügyi ellenőrzés, • jelentések, statisztikák, kimutatások készítése.

Kommunikációs területen:

• Külső és belső vállalati kommunikációmenedzsment,
• válság- és változáskezelés,
• a belső kommunikáció stratégiáinak és csatornáinak fejlesztése,
• kommunikációs javaslatok a vezetés számára,
• online vállalati megjelenés koordinálása, tartalomkezelés,
• belső és külső kommunikációs csatornák kommunikációjának tartalomtervezése és szerkesztése (beleértve a belső sharepoint, a lokális vállalati weboldal, a belső vállalati online magazin és hírlevelek készítése),
• kommunikációs képzés bevezetése új alkalmazottak számára,
• szoros együttműködés a HR csoporttal, munkáltatói márkaépítés és elkötelezettséggel kapcsolatos témákban,
• a vállalati munkáltatói márka támogatása igazodva a globális vállalat identitási irányelvekhez,
• sajtóközlemények készítése és közzététele, figyelemmel kísérése és a kapcsolódó médiapublikációk elemzése, együttműködés külső szolgáltatókkal, reagálás az újságírói megkeresésekre.

Novartis Hungária Kft. 2009-2017

2013-2017: Marketing & Sales Event Coordinator
2009-2013: Warehouse Coordinator
Marketing & Sales Event Coordinatorként a klinikai vizsgálatokban dolgozó orvostanácsadó munkatársak munkájának támogatásáért, adatkezelési és pénzügyi rendszerekben való ügyintézésért, illetve felsővezetői asszisztenciáért voltam felelős. Pozíciómból adódóan rendezvényszervezési feladatokat is elláttam. Kis létszámú, belső, vállalati események és nagy létszámú, többszáz fős rendezvények szervezésében is részt vettem. Dolgoztam önállóan, és ügynökségekkel egyaránt.
Warehouse Coordinatorként felelős voltam a raktárvezető munkájának támogatásáért, helyettesítéséért.
Emellett hozzám tartozott a raktári adminisztráció teljes felügyelete, a beérkező árucikkek átvételének, készletezésének ellenőrzése, a leltározás előkészítése, és a lebonyolításban való aktív részvétel is.

Marketing/sales Event koordinátorként:

• adminisztratív támogatás a marketing menedzsere részére, például tartalom marketing, közösségi média menedzsment, belső kommunikáció, digitális marketing és rendezvényszervezés területén,
•promóciós anyagok megfelelő minőségben és időben történő elkészítésének koordinálása,
•árajánlatok, szerződések, megállapodások előkészítése, aláírások beszerzése, •nyilvántartások kezelése, belső auditok előkészítése, aktív részvétel az eljárási folyamatok kidolgozásában,
•rendezvényszervezés,
•projekt koordinátori feladatok,
•kapcsolattartás az ügyfelekkel, hatóságokkal és szolgáltatókkal,
•a költségvetések hatékony és pontos kezelése, követése.

Rendezvények kapcsán:

• Megbízói igények felmérése,
• rendezvény céljának meghatározása,
• ajánlat egyeztetése,
• kreatív rendezvénytervezés,
• helyszín és alvállalkozói kör kiválasztása,
• szerződés előkészítés, szerződéskötés,
• helyszínbejárás,
• alvállalkozók koordinálása, kondíciók rögzítése,
• folyamatos konzultáció,
• forgatókönyv kialakítása,
• meghívó tervezés, készítés és kiküldés,
• meghívók kiküldése, utánkövetés,
• regisztrációs és pénzügyi nyilvántartás,
• technikai és logisztikai feladatok,
• teljeskörű rendezvény lebonyolítás,
• helyszíni szolgáltatások koordinálása,
• audiovizuális és látványtechnika biztosítása,
• nyomdai és dekorációs design kialakítása az alvállalkozókkal,
• rendezvény dekoráció kialakítása,
• programszervezés és lebonyolítás,
• hostess szolgálat megrendelése,
• szállásközvetítés, amennyiben szükséges,
• személyszállítás, transzferek szervezése,
• rendezvényt értékelő konzultáció,
• utánkövetés, visszajelzések bekérése,
• elszámolás, számlázás.

Raktári koordinátorként:

• A raktár napi operációs folyamatainak és az ott dolgozó munkatársak operatív irányítása és ellenőrzése,
• a raktári dolgozók munkájának irányítása, munkaköri feladatainak, időbeosztásának felügyelete, értékelése, oktatása,
• raktári munkafolyamatok szervezése, irányítása,
• raktári rend fenntartása és betartatása,
• beosztottak teljesítményének nyomon követése, fejlesztése,
• készletek felügyelete, leltározás lebonyolítása,
• technológiai eszközök felügyelete, kezelése, működtetése,
• munkavédelmi utasítások betartatása/ betartatása a raktáron belül,
• bejövő szállítmányok átvételének és bevételezésének felügyelete,
• megrendelések nyomon követése, értékesítési jelentések elkészítése,
• kintlévőségek, göngyölegek nyomon követése, kezelése,
• értékesítési tervek megvalósítása,
• sofőrök utasítása, eligazítása, irányítása a kijelölt területek felé,
• nyilvántartások előírásszerű vezetése.

L’oreal Magyarország Kft. 1997-2008

2007-2008: Készletharmonizációs és szállítmányozási vezető
2003-2007: Raktári adminisztrátor és szállítmányozási vezető
1997-2003: Vevőszolgálati munkatárs

Átfogó, részletes szállítmányozás elszámolási rendszert és az előrejelzések és tervek alapját képező kézbesítési adatbázist hoztam létre és működtettem.
Kapcsolatot építettem ki felügyeletem alá tartozó kereskedelmi partnerek értékesítési részlegeivel.

Szállítmányozás terén:

• Raktári operáció menedzselése, alapanyag mozgás követése,
• termékek kiszállításának megszervezése,
• szállítólevelek, fuvarokmányok, ellenőrzése,
• szállítással kapcsolatos problémák megoldása,
• napi szintű kapcsolattartás a vevőkkel, fuvarozókkal,
• napi, heti riportok és dokumentációk, elkészítése,
• vevői reklamációk fogadása és kezelése,
• szállításokkal kapcsolatos statisztikák elkészítése.

Raktári adminisztráció terén:

• a raktári dolgozók munkájának irányítása, munkaköri feladatainak, időbeosztásának felügyelete, értékelése, oktatása,
• raktári munkafolyamatok szervezése, irányítása,
• raktári rend fenntartása és betartatása,
• beosztottak teljesítményének nyomon követése, fejlesztése,
• készletek felügyelete, leltározás lebonyolítása,
• technológiai eszközök felügyelete, kezelése, működtetése,
• munkavédelmi utasítások betartatása/ betartatása a raktáron belül,
• bejövő szállítmányok átvételének és bevételezésének felügyelete,
• megrendelések nyomon követése, értékesítési jelentések elkészítése,
• kintlévőségek, göngyölegek nyomon követése, kezelése,
• értékesítési tervek megvalósítása,
• sofőrök utasítása, eligazítása, irányítása a kijelölt területek felé,
• nyilvántartások előírásszerű vezetése.

Ügyfélszolgálat terén:

• A raktárvezető munkájának támogatása
• Napi szintű készletharmonizációs feladatok ellátása a francia anyacég és a logisztikai feladatokat ellátó cég között
• A munkatársak feladatainak összehangolása, felügyelete
• Szerződések előkészítése, egy új, részletes szállítmányozási adatbázis elkészítése és fenntartása
• Kapcsolattartás a kereskedelmi partnerek értékesítési, és raktározási osztályaival
• Számlák elkészítése, számlapanaszok kezelése
• Partnerek rendeléseinek rögzítése, feldolgozása
• Dokumentáció archiválása
• Telefonos ügyfélszolgálat
• Kapcsolattartás az üzleti partnerek beszerzési osztályaival