fbpx

Tényleg mindent nekem kell csinálni?!?

Ha tippelnem kellene, hogy ez a mondat hányszor hangzik el egy KKV ügyvezető – tulajdonos szájából, azt hiszem nagy biztonsággal találnám el a választ.

A lényeg: nem kell mindent a cégvezetőnek egyedül csinálni, főleg nem az ügyvitellel, adminisztrációval kapcsolatos feladatokat.

Tudnia kell delegálni a tennivalókat, és elengedhetetlen az is, hogy képes legyen számonkérni a munkatársakat az elvégzett megbízásokkal kapcsolatban. A számonkérés mikéntje lehet egy heti összefoglaló, amiből részletes képet kap az események, feladatok, hivatalos ügyek haladásáról.

Ha még nincs meg a pénzügyi háttér, hogy egy teljesállásban foglalkoztatott asszisztensre bízzuk a feladatokat, nagyszerű megoldás lehet egy külső szakemberre, ügyviteli projektmenedzserre bízni egy-egy feladatot, amelyekkel csökkenteni lehet az ügyvezető adminisztrációs terheit.