fbpx

5 tipikus ügykezelési hiba a KKV szektorban

1. A cégben mindenki csinál „valamit”, de nincs egy, a vezetés által részletesen kidolgozott és lefektetett munkaköri struktúra, felelősségi rangsor.

2. Az ügyvezető nem dedikál feladatokat a felelős munkatársakra, mindent egyedül akar megoldani, nincs bizalom a kollégák felé.

3. Az asszisztenciával foglalkozó munkatárs nagyon leterhelt, és nem kér/nem mer segítséget kérni, ezért a ” jól van az úgy” eljárás ismétlődik folyton a céges dokumentáció terén.

4. Nincs erős bizalmi kapcsolat a könyvelővel, ami elengedhetetlen lenne a pénzügyi biztonság és a hivatalos határidők betartása szempontjából.

5. Gyenge hatékonyság : A cég „csak sodródik az árral”, nincs meg a kulcsfontosságú bázis, stratégia a működéssel, célokkal kapcsolatban.